oneday



Hej.
Hur mår ni? Jag mår väl sådär, har varit på begravning idag, inte så kul, menmen.
Idag har det varit toppen väder och har solat nästan hela dagen. Och så hjälpte jag pappa att sätta upp poolen så att man äntligen kan bada :)
Hoppas att vädret fortsätter så här, för sommaren har vi väntat på länge nu.
Nicole ligger just nu och steker i heta grekland och hon kommer bli bruuun tror jag, elr vet jag. Hon har bara varit där i en vecka nu och ska vara där en vecka till och här har det inte varit skit fint väder så att man har kunnat sola och bada så mkt, menmen. :)
I morgon ska man åka och shoppai en timme eller 2, och sen hem igen och sola & bada i den iskalla poolen.

Ha de bra// fanny


Kommentarer
Postat av: wilma

du är brun som choklad ;oo.

& sjukt vacker bild.

2009-06-30 @ 00:11:32
URL: http://www.metrobloggen.se/shiiningstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0