måndag

Skärp dig Fannii.
Det var senast den 2 juni jag var inne och bloggade och det är inte bra.
När jag skapade min blogg, blev drömmen att den skulle bli som Kenzas, men det går inte så bra.
Jag har sagt det 1000 gånger och jag säger det igen, jag ska bli bättre med att blogga & den här gången ska det verkligen bli så.
Tänkte nu börja med att skriva vad jag har gjort i helgen.
Lördag till söndag har man sovit hos den bästa apan. Vi har badat heela helgen och stekt.
Sen barnkalas hos kusinen.Grattiis.Sen tillbaka till bästa apan igen, sov där igen och sen idag har vi stekt, har faktiskt fått lite färg, haha.
Vet inte vad man ska göra denna veckan, alla är upptagna..aja, får hitta på nåt.
Har glömt att säga att jag precis har varit i stockholm. Det var fett skoj där, hälsade på mammas kompisar och deras underbara sötaste ungar.
Vi var där från måndag till torsdag, inte så länge men hann med sjukt mkt roliga saker.
Vi shoppade mest & var på nåt badställe osm var ganska stort, och utomhus,men jag kunde ju inte bada eftersom man hade blivit förkyld,tråkigt tråkigt.
Vi va ute och fikade lite och åt mumsig pizza &så haha, och mktmkt mer skojig hände i stockholm men srkiver mer sen :) Här kommer några bilder.











Midsommar 2009.

Midsommar 2009 blev hos Stefan & Caroline, och massa andra människor, typ våra grannar kom &så dit.
Jag var ju såklart det ända Mogna barnet:) HAHA,ne men det var bara små barn.
Man blev såklart poppis bland alla små söta tjejer, men killarna kommer ba och förstör och hoppar på en.
mkt trevliigt.
Tipsrunda hade de fixat och det kunde man inte smita ifrån, för bara jag och en annan kille kunde läsa, så man fick följa med.
Sen MAAASSAA jordgubbar och glass, och då sitter man med sin nya tunika/linne och vill inte gärna spilla jordgubbar, så de kommer med ett STORT förklädde som matchar perfekt (y) och 5 sekunder efter man har satt på sig det, tar man en jorgubbe från skålen och tappar den, i knäet, och skriker ut: DÄR HADE BLITT EN FIINFIIN FLÄCK!:)
hahahaha, och som alla vet är den svenska midsommaren= reegn.
Förra året, eller förrförra året haglade det, om det är någon som kommer ïhåg? Jo, för det kommer jag ihåg, för själv stog man då ute och hjälpte till med midsommar stången, när himmlen bara öppnar sig.
Jaja, slut skrivit nu. Här kommer bilder. ;9





alla bilder tillhör mig :)

Kommentarer
Postat av: wilma

haha glad midsommr saknade fann. :)<3

och sjukt fina bilder .

2009-06-30 @ 00:06:19
URL: http://www.metrobloggen.se/shiiningstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0