blogg.se

Hej allihopa.

Har ni det bra? Jag har det fintfint. Är hos grannen igen, sitter dock själv här inne med laptopen medans de vuxna sitter ute och små barnen spelar buzz och nintendo.

Världens högtalare står på här och just nu arash - always on my mind, en poppis hos mammsie som står här lite och sjunger med.
Hahaha amen shiit vad högt det är !! :) haha , kan inte höra mina egna tankar :S hahah
Oj, är klockan redan 11 ? Gud jag trodde hon var nio precis, eller ? Aja, i morgon ska jag nog steka, själv eller om någon kanske kommer och joinar mig.
Hm, vad ska jag skriva. I alla fall så kanske ni vet att jag är ett stort fan av att ta foto och har själv en Canon PoweShot G10 med 15 megapixel, och jag tycker det är så sjukt härligt med undervattens foto och funderar nu på om man kanske skulle ta och köpa ett undervattenshus.Men då är det frågan om jag ska köpa ett undervattenshus ( det är typ en låda som kameran är instängd i under vattnet, om man inte har en vattentät kamera) till kameran, men då finns det ju risk att det kan läcka in, och den går sönder och ett sånt kan kosta 2000 kr tror jag, men det finns ju också engångs-undervattens-kameror som är lite billigare. Vet absolut inte vad jag ska göra, har ni nåt förslag får ni gärna kommentera det :)

Jag tror jag ska gå och joina de andra nu Puushaaj.



Kommentarer
Postat av: Rönna

kommer kanske om du vill & jag kan joina att st3cka md dej imorgon;)<3

2009-06-30 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0