tidigt elr sent ?

Idag stack man till kusinerna och var där ett tag, sen hem och då blev det hannii.
Kom till henne vid halv nio och då blev det fix och sen ut och gå i byn och få lite frisk luft. HEJ MAMMA VET ATT DU LÄSER :D
Sen nu datorn och nu vet mamma hur länge jag har varit uppe, så nu kan jag inte komma undan.
Kollade när jag gjorde min blogg precis, och såg att jag har haft den sen februari!?:O Trodde inte det var så läng, trodde det var april-maj kanske. GUD. :D
Snart börjar skolan igen, vill inte tänka på det ens. Jag själv personligen är väldigt glad över att slippa skolan.

Just nu sitter jag här vid hanniis dator och hon själv släckte lampan och kröp ner i sängen och messar med sin käraste R...E :D

Måste kila nu. Ha en trevlig natt.

// fannii


Kommentarer
Postat av: steph

jaså, det är bara bra! vad ska du göra idag då? :D

2009-07-28 @ 11:53:02
URL: http://stephaniebell.blogg.se.
Postat av: steph

aawe! tack! =) nja jag vet inteheller faktist..

2009-07-28 @ 12:58:45
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0