20juli

hej.

sorry för dålig uppdatering men har faktiskt inte haft nåt att skriva om & om jag haft, så har jag inte haft tid.

I lördags så stack man till farmor och grillade lite, kusin var också där. Efter maten fotade jag lite, kommer lite bilder när ja har lagt in de på datorn.
I går var vi bortbjudna till mamma & pappas kompisar. Grillade & spelade sen littlebigplanet på play station. Råkade såklart somna också. hehe.
Sen idag blev det väla med nicole. Stack dit kl halv 1 kanske.
Hittade en sjukt fin kofta på H&M, men den var såklart förstor i armarna,men ska nog köpa den senare eller nåt, och hittade en söt tröja på Veromoda, Fanns inte i min storlek, så får vänta och se om de kommer in fler.
Så det blev bara en tröja från h&m.
Sitter här, och har väldigt ont i benet, vet inte varför & som vanligt regnar det ute, vill ha sol nu.

Ha det bra // fannii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0