26juli

tjatja :D

Igår. shit, kunde inte uppdatera bloggen eftersom pappa hade datan ;)
Sov hos nicole från fredag till lördag, mkt kul, köpte pizza i lördags med nicole, fatta ingeting av vad pizza gubben sa.. HAHA.
Sen äta, sen skulle man bada men nicole ringde aldrig så det blev inte av.
På kvällen började det såklart regna, & åska och blixtra, ovanligt? Och familjen sitter i uterummet, eller inte pappa, och han kommer ut och frågar vem som springer runder i källaren ? Vi bara ehh ? Mamma springer ner i källaren, jag efter och vi skriker: KOM NER OCH HJÄLP! TVÄTT MASKINEN HAR VÄLT!! :S !?!?!
alla springer ner och omg, den hade vält, sjukt.
Den hade vibbrerat eller nåt så den hade trillat, men om jag hade varit själv hemma och den hade vält, hade jag nog svimmat lite, och trott att någon hade vält den där nere :S haha.

// fannii

Kommentarer
Postat av: emma

tack för svar :D



allt bra?

2009-07-26 @ 14:49:47
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag mår bra! :D sj?



Jo jag vet, men tyvärr så har datorn varit inne på reperation, och då har bilderna försvunnit, + att det inte är min data som mina bilder finns på! ;)

Du har också jättefin blogg!

2009-07-26 @ 16:48:39
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0