fjortondeapril09

Hej läsare.

   Gick till skolan idag fast att jag fortfarande hade problem med halsen, hade bara en lektion för sen skulle man ut och rida med E1.
Hade med mkt god mat, macka, stor kanelbulle, yoggi & marabou choklad :)
Stina tyckte det skulle bli skit kul om det skulle börja regna när vi red, så att vi skulla komma hem helt dyng sura, men det tyckte inte jag. Nicole och Stina red först, medans jag och Elin åt gott. När jag skulle rida började det så klart ösa ner, mycket trevligt att veta. + att de vuxna som hade hästarna trodde att jag var van vi hästar så de bara sa massa skit till mej men jag fattade ingeting hahah så när alla andra hästar stanna( vi gick på ett led) så stannade inte min häst, och den skulle ta genvägar hela tiden och göra lite behov, hahaha.
Stack hem till Nicole sen och åt god mat och sen hem igen.
I morgon så blir det sovmorgon, sen stan och fira Nicole, graaaaattiis hjärtat <3

Ha det bra.
puusshaaaaj // fannii


fiint väder i går (:


Kommentarer
Postat av: Malin

varsegod =)

2009-05-15 @ 22:06:34
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha vad trevligt att min kusin designat bloggen :)

2009-05-27 @ 20:36:03
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0