tisdag

Det var längesen jag lagt in ett inlägg på bloggen, har inte haft tid, det har varit så sjukt fint väder och massa annat.
Hmm, haha vad ska jag skriva, det var nog minst 3 veckor sen jag la in ett inlägg.

Jag har i allafall två prov på torsdag, fysik och SO, och tog med hem fel böcker idag, kemi.
Nu är det bara 9 dagar kvar till skolavslutningen så sjuukt skönt med sommar.Detta året har gått sjukt snabbt & kul har det varit med nya klassen,(; luv yaa.

Stranden i går, vattnet var inte så mysigt men ändå(; man kunde inte se bottnen & det var nog tång några meter ut i havet;S haha eve trampade på en död fisk eller nåt, jag trampade i tång, som är det äckligaste som finns, och nikki dök som en jävla delfin (:hahahaha

I skolan var det lugnt, inte mkt man gör de sista veckorna, + att vi har fjäskat till oss film på mååånga lektioner sista veckan hahaha. I morgon blir det kort dag i skolan och sen hem och plugga till proven.

Kollade precis på Paris Hilton my new BFF, hahah:D & ska nu kolla Desperate Housewives.
& nu har jag ont i huvudet, måste ta en tablett.hii

+ Felicia, skuuumfluumm på svenskan i dag på morgonen...Hej vad heter ni? Jag heter felicia . Har ni testat att doppa morötterna i ketchupen, sjjuuukt gott (: hejdå HAHAHAHAHAHAHAH . ingenfattar.

Ha de bra/ fanny .D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0