niightiie

        

                                                                                 
Heej. 
                                             
Idag är jag glad förjag har varit väldigt aktiv med min blogg idag
Och det händer inte så ofta men nu ska ni få se, fannii e på g.! :D
Den första bilden har jag på mig en kjol från MQ som jag köpte igår
Den andra bilden har jag tagit i poolen hihi.
Nu degar jag lite framnför datan, vi har gäster menmen. 
Och jag tror jag har stekt liiite för mkt idag för att jag hade bränt mej lite 
på mina knän, & hur konstigt är inte det ? Sen känner jag hur huden känns 
 i pannan, asså jag är inte röd, men man känner att man nog har bränt sig lite
i alla fall. Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva nu, för jag är så trött och har så 
tråkigt så ni får gärna underhålla mej med lite kommentarer :D 
Yes. Nu vill min katt ha sån geggig mat så måste fixa det till henne innan hon
 blir sur hahaha - Puuuusshaaaj  :*
                                              
                         

Kommentarer
Postat av: wilma,

å fanni du är såå sjukt söööt.

du kommer bli modell om du bara söker in !

SERLÖST.

ANNARS GÖR JAG DET ÅT Dig.

aaah vackra människa ;o.

btw jag har tänk på o typ ta bot min nya blogg och fixa till min gamla ?

vet inte bvadjag ska göra ? xcd hahha

hjälpa mig ?

och kanske göra min gamla fin som din ? intelikaan men du fattar ?

hhaha puss <3

2009-06-30 @ 14:12:08
URL: http://wilmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0