luvtothesky



Hej.


Har precis varit hos grannen på kalas, killen fyllde 4 år. Grattis :)
Tog lite bilder som förmodligen kommer in i morgon eftersom jag sitter vid mammas data nu.

Sitter i uterummet och kollade ut nu, himlen är ju helt rosa!:O så grymt fint, & det kommer nog bli ännu varmare i morgon. Förresten, är det bara jag som har blivit helt lycklig av det fina vädret? Åhhja, det är därför jag äälskar sommaren.


Hur mår ni? Jag mår toppen.
Kommentera gärna vad ni tycker om min nya design på bloggen, gjord av malinsofiacalmebring.blogg.se

Puushaaaj // faannii

Kommentarer
Postat av: wilma

kärleeeeeek till detta vädret !;))<3

älskar din blogg fannu ;o

2009-06-30 @ 16:08:07
URL: http://wilmii.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0