´

Hej allihopa.
Har verkligen ingeting att göra just nu, väntar på att mitt batteri till kameran ka ladda klart så att man kan ut och fota lite, men tänkt berätta lite vad som hände igår.
Vaknade och gick ut och åt  mumsig frukost, sen ut och stek i trädgården. Stack och hanlade lite och sen mötte man Rönna och Ronia. Snacka lite sen hem och äta pizza, hahaha. Sen stack jag till Rönna och då skulle Ronia hem:/ så vi följde henne en bit och sen gick vi runder lite.  Det var lite trevligt :D
Vet seriöst inte vad jag ska skriva längre, händer inget intressant om dagarna. Man kollar på alla andras bloggar & de har alltid nåt att göra, men själv sitter man och försöker komma på nåt roligt att skriva.
Ska över till grannen senare i kväll, fyller år eller har fyllt år, vet inte :) hahah, tar nog med kameran så det kanske kommer lite bilder sen.
Som ni ser får jag inte rätt på profilbilden, den kommer utanför hela tiden, har försökt att förminska den också men då blir den för liten. Ska fixa det i kväll.
yes, det var nog allt. puushaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0