ovädret

Hej alla söta.

Nu är jag hos hannii igen, och jag kom hit vid 5. då blev det bad i poolen och när vi kom upp märkte vi att vi hade badat i 2 timmar. Ja, så tänkt vi att vi kunde göra lite mat, pizza blev det. Det kom värsta svarta molnen på himlen men vi brydde oss inte så mkt om det. Så vi gjordelite pizza och sen började det ösregna, och ja bara hannii det kommer bli värsta stormen, hon bara neee. Sen började det blåsa skit mkt och blixtra och åska. Vi blev ju inte lite rädda heller. Böla nästan. Jag menar det är fult ute, fult, och inte nog med det vi är ensamma hemma också.
Inte bra. Hannii bor en bit från mig och vi är hemma hos henne och nu precis fick jag reda på att ovädret är hemma hos mej och kommer komma tillbaka till oss, inte bra.
Oväder = BAJS

(sry)

Hoppas att alla ligger och solar på Hawaii nu. Puushaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0