blogg



Det finns så många bloggar som aldrig får synas i rampljuset.
Det tycker jag är synd, jag tycker alla borde få en chans att bli " en stor" bloggare.
Många bloggare försöker komma på topp och förstår inte vad de gör för fel.
Jag tycker det är bra att de har "veckans blogg" för jag tror det är många som går in och kollar på bloggen fast de kanske aldrig har hört om den, det gör jag i alla fall. Jag kollar alltid veckans blogg, och nya saker som händer.
Om det kommer någon ny in på aktiv listan, kollar jag direkt om det är en bra blogg, om det är det, blir jag en trogen läsare till bloggen.

Ville bara säga det.
// fannii

Kommentarer
Postat av: elin ståhl

en jättefin blogg verkligen !

2009-07-21 @ 14:44:09
URL: http://elinplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0