söndag

Idag var jag med älskingarna Ellen & Nicole. Sjukt kul hade vi.Vi cyklade runt hela stan och kom till öb. Där började Nicole spraya parfym på mig och Ellen och jag sprang i från för att man inte ville stinka typ 5 olika sorters parfymer och då får en tjej typ utbrott och bara : Det är ingen lekstuga här tjejer, det vet ni väl ? Och vi bara asgarvade och sen skulle vi köpa tomtebloss och då bara stirrar hon på mig, och sen när vi går hon bara "HOST" det var dem va? till den andra tjejen och gav värsta feta bitch blicken, hahahahah , ska aldrig handla där mer :) sen åt vi pizza :) yummi , och kollade på hide and seek hos Nicole. Fett läskig. Sen kollade vi på changeling, sorglig, och de typ el chockar en kvinna :S Sen 1408 , läskig film, man glömmer bort vad som händer i början och sen tror man att man fattar, men man fattar inget:)
hahah kul dag med er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ;) jag saknar daj fannnnnnnnnnnnni

2009-02-19 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0